Foto: Publicitātes foto

Mazumtirgotāja SIA "Stockmann" apgrozījums pagājušajā gadā sasniedzis 34,3 miljonus eiro, kas, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir par vienu miljonu eiro vairāk, liecina uzņēmuma gada pārskatā iekļautā informācija.

Apgrozījuma pieaugumu, pēc uzņēmuma vadības domām, veicināja pastiprinātais uzsvars uz daudzkanālu iepirkšanās pieredzi un digitālo attīstību. Tomēr, saistībā ar inflācijas izraisīto materiālu un telpu nomas izmaksu pieaugumu, sabiedrība 2023. gadu noslēdza ar zaudējumiem 1,5 miljonu eiro apmērā.

Pērn uzņēmumā strādāja 299 cilvēki.

Kompānija turpinājusi strādāt pie savu izaugsmes plānu īstenošanas, lai attīstītu daudzkanālu iepirkšanās vidi, teikts pārskatā. Daži no ievērojamākajiem jaunumiem 2023. gadā bija "Delikatess" pārtikas preču interneta veikala atklāšana un kosmētikas kategorijas preču klāsta pievienošana interneta veikala piedāvājumam.

Pašapkalpošanās kasu ieviešana papildus veicinājusi pārdošanas procesu digitālo attīstību un efektivitāti.

2023. gada laikā uzņēmums paplašinājis veikala platību, pievienojot jaunas telpas 1. stāvā. Tika turpināts darbs ar "MyStockmann" klientu lojalitātes programmas izveidi, lai piesaistītu lielāku pastāvīgo klientu skaitu.

Uzņēmuma prioritāte 2024. gadā ir attīstīt daudzkanālu pārdošanas modeli, pilnveidojot produktu un pakalpojumu klāstu. Papildu uzņēmums strādās attīstīt lojalitātes programmu.

Ar mērķi nodrošināt ilgtspējīgu uzņēmējdarbību, SIA "Stockmann" tieksies uz apgrozījuma pieaugumu, augstāku izmaksu efektivitāti un rentabilitātes paaugstināšanu, arī pilnveidojot sadarbību ar korporatīvajiem klientiem.

Tāds projekts kā radiofrekvences identifikācija palīdzēs veicināt iekšējo procesu digitalizāciju un efektivitāti. Būtiska attīstība notiks arī modes un aksesuāru kategorijas preču piedāvājumā saistībā ar plānoto 1. stāva aksesuāru zonas renovāciju.

Uzņēmums nupat pirmajā stāvā atklājis arī "Premium" aksesuāru zonu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!