Foto: Publicitātes foto

Pašreizējā ekonomiskā situācija ir būtiski ietekmējusi pircēju uzvedību, sarunā ar "Delfi Bizness" atzīst kosmētikas veikalu tīkla "The Body Shop" vadītāja Baltijas valstīs Ieva Gailuma. Pircēju skaits ir krities, cilvēki iepērkas mērķtiecīgi, ierodoties veikalā pēc konkrētas preces, un spontānu pirkumu ir maz.

Zīmolam gada svarīgākie mēneši ir novembris un decembris, kas ļaus aptvert augošās dzīves dārdzības patieso ietekmi uz patērētāju uzvedību un labāk prognozēt nākamā gada tendences.

Ar "The Body Shop" zīmolu šobrīd Rīgā darbojas septiņi veikali, no kuriem izceļama tirdzniecības vieta iepirkšanās centrā "Spice". Tā nupat atsvaidzināta, ieviešot jaunu, atšķirīgu tirdzniecības konceptu.

Ieva Gailuma "Delfi Bizness" stāsta, kāpēc zīmols atteicies no izplešanās ārpus galvaspilsētas, kā ekonomiskā situācija izpaužas kosmētikas cenās, un komentē konkurenci, kas ietver arī kopēšanu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!