Foto: Publicitātes foto

Latvijā radītajam darba laika uzskaites rīkam "DeskTime" ir lietotāji visā pasaulē. ASV tirgus veido aptuveni 35% no uzņēmuma apgrozījuma, vienlaikus uzņēmums lielu izaugsmes potenciālu saskata Indijā.

"DeskTime" īpašnieka "Draugiem Group" filozofija paredz uzreiz startēt eksportā. Tāpēc "DeskTime" rīks ir angļu valodā un jau no pirmās dienas tiek piedāvāts klientiem ārpus Latvijas.

"Mēs no Torņkalna strādājam ar pilnīgi visu pasauli. Tas ir izdarāms tepat no Latvijas, tas nav nekas neiespējams. Mēs uzreiz aktīvi strādājām ar meklētājprogrammu optimizāciju un sabiedriskajām attiecībām, lai produktu maksimāli virzītu ārējos tirgos. Tādā veidā organiski šis produkts ir aizgājis arī līdz ASV," stāsta "DeskTime" biznesa attīstības vadītājs Uģis Briedis.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!