Foto: Vida Press
Augumam piegulošās "skinny bikses", atkailinātas potītes un pat aiz jostas aizbāzts krekls – šie ir elementi, kas, kā skaidro jaunie stilisti, cilvēku vizuāli padara vecāku. Un arī bezgaumīgu un vecmodīgu.

Mazpamazām modes industrijā par jaunajiem profesionāļiem top Z paaudzes cilvēki un viņi ir tie, kuri pamācīs "vecos" kā dzīvot un ko vilkt. Vienam no apgalvojumiem, ka mileniāļi ir stila ziņā sākuši iepalikt, jo pieturas pie novecojušiem modes padomiem, nevar nepiekrist. Par godu šai bezgaumībai, Z paaudze pat ir devusi apzīmējumu "cheugy", kas ir tulkojama gan kā vecmodīgi, gan kā pārāk liela centība (tāpēc, bezgaumība). Kā izdevumā "The Post" skaidrojusi viena no jaunajām stilistēm Marla Makleoda: "Z paaudze daudz vairāk vēlas eksperimentēt un ir rotaļīgāki pret modi, bet mileniāļi ir modes likumiem kā pielipuši un tos pārkāpt nevēlas."

Pastāvēs, kas pārmainīsies, – elementi, ko savās modes izvēlēs pamainīt.

Krekls aiz jostas

Foto: Vida Press

Par "french tuck" sauktā krekla daļēja aizlikšana aiz apģērba jostas, visbiežāk, paaugstinātās, esot vecišķi. Neder ne pusi, ne sānus, ne priekšpusi aizlikt, kreklam ir jābūt pilnībā aiz jostas vai pilnībā ārā. Tāpēc ir jāizvēlas krekli un blūzes, kas nav tik gari vai otrādi – ir tik gari, lai absolūti aizliekami.

Bleizera izmērs

Foto: Vida Press

Sociālā medija "Pinterest" ēras un 2010. gadu modes zvaigzne bija augumam pieguloša, 3/4 piedurkņu garuma žakete, kas tika valkāta ar "skinny" biksēm, vai vēl bezgaumīgāk – džinsus imitējošiem legingiem (saukti par džeginsiem), zemu papēžu kurpēm un ar dubulto "G" burtu rotāto, zīmola "Gucci" jostu. Jau pāris gadus šīs mazās žaketītes ir nomainījuši pārlieli bleizeri, kas ir kā no vīriešu pleciem nocelti. Šī modes tendence ir dzimusi kā Z paaudzes reakcija uz ķermeņa pieņemšanas jautājumiem, jeb, lai pretotos modeļu perfekcijas ideāliem. Vēstījums par iekļaušanu, iespēju valkāt uniseksa lietas un iepirkties vīriešu apģērbu nodaļās.

Arī bikšu izmērs

Foto: Vida Press

Pat tās, kuras var lepoties ar izteiksmīgiem dabas dotumiem, izvēlas valkāt lielas un brīvas bikses. Mileniāļu paaudzes lielākais un pamanāmākais "nodevējs" ir "skinny" bikses, īpaši, ja valkātas ar un iekšā gariem zābakiem. Jaunā mode fokusējas uz apģērba siluetu un vidukļa akcentēšanu, kamēr modē atpalikušie aizvien vēlas vizuāli pagarināt kājas. Ja šis ieradums ir dikti iemīļots un tāpēc grūti atmetams, vidusceļš būs bikšu modelis "boot-cut", kas lieliski ieskauj gurnus, bet stulmos ir brīvāks.

Tās kailās potītes

Foto: Vida Press

Mileniāļu kailās potītes vai apavos paslēptās mazās zeķītes esot tas, kas nodod vai nu cilvēka vecumu, vai spēju tikt līdzi mainīgajam laikam. Biksēm apavi ir kaut nedaudz jānosedz vai jāizvēlas valkāt garas zeķes (un tās, relaksētam efektam, ir jānobrucina zemāk).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!