Foto: Pixabay

Pieaudzis Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) saņemto iedzīvotāju sūdzību skaits par apdrošināšanas pakalpojumiem – gan par līgumos iekļautajiem nosacījumiem, gan atteikumiem izmaksāt atlīdzības.

Sarežģīts produkts

Lielākoties PTAC saņemtās sūdzības ir saistītas ar strīdiem par atlīdzības izmaksu, tās apmēru vai atteikumu izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību izvērtēšanu, kas pēc būtības nav PTAC kompetencē, norāda PTAC pārstāve Eva Eglīte.

Pēc viņas teiktā, saņemtās sūdzības nereti ir saistītas gan ar patērētāja izpratni par apdrošināšanas pakalpojumu, gan ar apdrošinātāja spēju patērētājam saprotamā valodā izskaidrot līguma notikumus un vērst patērētāja uzmanību uz izņēmuma gadījumiem attiecībā uz apdrošinātajiem riskiem, kurus konkrētā patērētāja izvēlētā apdrošināšana nesedz.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!