Foto: LETA/Publicitātes foto

"Lielāku servisa mēslu neesmu ilgi pieredzējis"  – tik skarbi publiski izteicies ētera personība Aivis Ceriņš, raksturojot savu ķezu ar "Bolt Drive" nomas auto. Viņam gadījās aizmirst nomātajā mašīnā atstāt atslēgu, bet, kad Ceriņš attapās, aplikācijā iebūvētais palīdzības robots nekādu palīdzību nesniedza, un arī sazvanīt kādu dzīvu cilvēku no kompānijas nav iespējams. Ķibeles gadījumā nav nekādu variantu situāciju risināt operatīvi, vietnē "X"piktojas ne viens vien. Kāds ir "Bolt Drive" padoms saviem klientiem?

Ko darīt brīdī, kad notikusi nestandarta situācija, bet aplikācijas robots nereaģē un tavu problēmu nerisina?

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!