Foto: Publicitātes foto

"Kentucky Fried Chicken" jeb KFC iemēģina roku skaistumkopšanas biznesā ar smaržām, kas piesātinātas ar ogles un dūmu aromātu un likšot justies "izsalkušam".

"Mēs visi to esam piedzīvojuši – tas nepārprotamais grila aromāts gaisā, kas kairina mūsu maņas un liek alkt pēc dūmotas garšas. Kā būtu, ja varētu šo neatvairāmo smaržu iemūžināt pudelē?" – tā internetā tiek reklamētas jaunās smaržas "No 11 Eau de BBQ". Melni sārtā pudelīte 100 mililitru tilpumā nopērkama par apmēram 13 eiro.

Foto: Publicitātes foto

Uzņēmuma mārketinga komandai acīmredzot netrūkst izdomas, lai kultivētu apsēstību ar neveselīgu ēdienu. Iepriekš KFC pārdeva sērkociņus, bet Spānijā piedāvāja smaržas ar vistas aromātu.

Lai cik amizanta neizklausītos ideja, smaržu recenzents britu izdevumā "Warwickshire World" rakstījis: "Ja etiķetes apakšā nebūtu KFC logotipa, es uzskatītu, ka tas ir augstākās klases aromāts. Biju domājis, ka smaržas odīs kā klasiskais bārbekjū aromāts, kas jūtams ārā, kad kāds tuvumā grilē, bet patiesībā aromātam ir pārsteidzoši izteikta muskusa nots." Recenzents atzinis, ka smaržas ir labāks, nekā varētu gaidīt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!